La SunGSM.ro, ne angajăm să oferim produse de înaltă calitate și servicii de încredere. Toate produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Garanția produselor este asigurată de SMART PHONE REPAIR S.R.L., cu sediul social în Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J15/2503/2024, având Cod Unic de Înregistrare 51801771.
Toate produsele noi beneficiază de garanția legală de conformitate conform prevederilor O.U.G. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și O.G. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Persoane fizice: Perioada de garanție legală de conformitate este de 24 de luni de la data achiziției, pentru produsele de folosință îndelungată.
Persoane juridice: Perioada de garanție comercială este de 12 luni de la data achiziției.
Garanția de conformitate se referă la faptul că produsul corespunde descrierii de pe site, are calitățile promise de vânzător și este potrivit scopului pentru care este utilizat în mod normal.
Pe lângă garanția legală, unele produse pot beneficia de o garanție comercială specifică, în funcție de natura lor. De exemplu:
Acumulatorii (bateriile): Garanția comercială este de obicei de 6 sau 12 luni, în funcție de producător, deoarece sunt considerate consumabile a căror durată de viață depinde de numărul ciclurilor de încărcare și de condițiile de utilizare.
Accesoriile (încărcătoare, cabluri, huse, folii): Garanția comercială este de 12 luni, cu excepția celor care prezintă uzură fizică normală.
Piese și componente (display-uri, mufe, benzi flex): Aceste produse beneficiază de garanție doar dacă respectă condițiile specifice de montaj (vezi secțiunea 4).
Garanția nu acoperă defecțiunile sau daunele rezultate din:
Utilizare necorespunzătoare: Folosirea produsului în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput, nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau de montaj.
Șocuri mecanice: Lovituri, căzături, zgârieturi, crăpături, ciobiri.
Contact cu lichide: Expunerea la umezeală, apă, substanțe corozive sau prezența oxidării pe componente.
Șocuri electrice: Utilizarea unor încărcătoare neconforme, supratensiuni sau fluctuații ale rețelei electrice.
Intervenții neautorizate: Desfacerea, repararea sau modificarea produsului de către persoane neautorizate de vânzător sau producător.
Uzura fizică normală: Deteriorarea firească a produsului rezultată din utilizarea zilnică (ex. tocirea normală a unei huse, zgârieturi fine pe o folie, scăderea naturală a capacității unui acumulator după sute de cicluri).
Condiții de montaj (pentru piese): Defecțiuni apărute în urma unui montaj incorect sau neprofesionist.
Acesta este un aspect crucial pentru componentele destinate reparațiilor:
Testare Obligatorie: Componentele (ex. display-uri, ecrane tactile, benzi flex) trebuie testate de către cumpărător (sau un service specializat) înainte de montajul final și înainte de îndepărtarea sigiliilor sau a foliilor de protecție.
Păstrarea Integrității: Garanția este ANULATĂ dacă:
Foliile de protecție (de pe fața sau spatele display-ului) au fost îndepărtate.
Sigiliile (staniol, holograme, marcaje) au fost rupte, deteriorate sau îndepărtate.
Produsul prezintă urme de montaj (ex. adeziv, lipituri, urme de șuruburi).
Produsul prezintă daune fizice (ex. geam spart, mufă îndoită, bandă flex ruptă sau pliată excesiv).
Recomandare Montaj: Vă recomandăm insistent ca montajul pieselor și componentelor GSM achiziționate de pe SunGSM.ro să fie efectuat într-un service GSM autorizat, care poate efectua testarea corespunzătoare înainte de asamblarea finală.
În cazul în care întâmpinați o problemă cu un produs aflat în perioada de garanție, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
Notificarea: Contactați-ne imediat ce constatați defectul, trimițând o notificare scrisă la adresa de email contact@sungsm.ro sau telefonic la 0784 188 331.
Descrierea Problemei: Vă rugăm să oferiți o descriere cât mai detaliată a defectului constatat și condițiile în care acesta a apărut.
Documente Necesare: Pregătiți o copie a facturii fiscale și, dacă este cazul, certificatul de garanție (dacă a fost emis separat).
Expedierea Produsului:
Ambalați produsul corespunzător pentru a-l proteja pe durata transportului, de preferat în ambalajul original.
Includeți toate accesoriile cu care a venit produsul.
Expediați produsul prin curier rapid (fără ramburs) la adresa sediului nostru:
Destinatar: SMART PHONE REPAIR S.R.L.
Adresa: Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița.
După recepționarea produsului în service, SMART PHONE REPAIR S.R.L. se angajează să soluționeze solicitarea de garanție într-un termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii produsului defect.
Soluționarea se poate face prin: a) Repararea produsului; b) Înlocuirea produsului cu unul identic sau similar (dacă repararea nu este posibilă); c) Restituirea contravalorii produsului (dacă nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile).
Notă: Costurile de transport pentru produsele trimise în garanție vor fi suportate de către SMART PHONE REPAIR S.R.L. doar dacă solicitarea de garanție este întemeiată și defectul este confirmat ca fiind unul de conformitate sau de fabricație. În cazul solicitărilor nejustificate (produs funcțional, defect cauzat de client), costurile de transport tur-retur vor fi suportate de către client.
Date de Contact Service și Garanții:
Companie: SMART PHONE REPAIR S.R.L.
CUI: 51801771
Nr. Reg. Com.: J15/2503/2024
Adresă Punct de Lucru/Recepție Service: Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița
Adresa Sediu Social: Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița
Email: contact@sungsm.ro