Dorim să fiți pe deplin mulțumit de produsele achiziționate de la noi. Dacă, din orice motiv, doriți să returnați un produs, vă rugăm să consultați informațiile de mai jos, în conformitate cu legislația română în vigoare (O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor).
Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru orice clarificări la:
Email: contact@sungsm.ro
Telefon: 0784 188 331
Dreptul de retragere se aplică doar consumatorilor persoane fizice.
Conform legislației, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de vânzare la distanță, fără a preciza motivele, într-o perioadă de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua în care dumneavoastră (sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră) intrați în posesia fizică a produselor.
Următoarele categorii de produse nu se pot returna, conform O.U.G. 34/2014 (Art. 16):
Produse consumabile (ex. soluții de curățare, adezivi) dacă au fost desigilate.
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex. căști intra-auriculare).
Foliile de protecție pentru ecrane, dacă au fost desigilate, folosite sau prezintă urme de montaj.
Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (care nu au fost semnalate la recepția coletului).
Componentele electronice (display-uri, ecrane tactile, module, benzi flex, mufe de încărcare etc.) necesită o atenție specială:
Păstrarea Sigiliilor și Foliilor: Returul acestor piese este acceptat doar dacă sigiliile (staniol, holograme, marcaje) și foliile de protecție (de pe fața și spatele produsului) sunt intacte.
Fără Urme de Montaj: Produsele nu trebuie să prezinte urme de montaj, lipire, utilizare de adeziv, forțare sau îndoire.
Testare Obligatorie: Vă recomandăm insistent să testați funcționalitatea componentelor (ex. display-uri) înainte de montajul final și înainte de a îndepărta orice folie sau sigiliu de protecție.
Defecte Fizice: Componentele care prezintă defecte fizice (sticlă spartă, bandă flex ruptă sau pliată excesiv, pini îndoiți) nu sunt eligibile pentru retur dacă defectul nu a fost semnalat la recepția coletului.
Nerespectarea acestor condiții duce automat la respingerea cererii de retur pentru aceste categorii de produse.
Pasul 1: Notificarea Deciziei de Retragere Înainte de expirarea perioadei de 14 zile, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele. Puteți face acest lucru:
Prin email: Trimiteți un mesaj clar la contact@sungsm.ro care să includă numele dumneavoastră, numărul comenzii și produsele pe care doriți să le returnați.
Utilizând formularul de mai jos: Puteți copia și completa modelul de formular de retragere de la finalul acestei pagini și să ni-l trimiteți prin email.
Pasul 2: Expedierea Produselor După ce ne-ați notificat, aveți la dispoziție maxim 14 zile calendaristice pentru a expedia produsele la adresa noastră.
Adresa de expediere:
Destinatar: SMART PHONE REPAIR S.R.L.
Adresa: Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița
Costul transportului: Costurile directe legate de returnarea produselor (taxa de curier) vor fi suportate integral de către dumneavoastră (client).
Ambalare: Vă rugăm să ambalați produsele corespunzător pentru a le proteja pe durata transportului. Recomandăm utilizarea ambalajului original.
Important: Vă rugăm să NU expediați colete cu plata ramburs. Acestea vor fi refuzate fără o notificare prealabilă.
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care le-au însoțit.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Dacă produsele returnate prezintă urme de utilizare, uzură, zgârieturi, lipsă accesorii sau ambalaj deteriorat, SMART PHONE REPAIR S.R.L. își rezervă dreptul de a reține o sumă din valoarea produsului (taxă de readucere la conformitate), care va fi comunicată clientului după recepția și evaluarea produselor.
Vom rambursa contravaloarea produselor returnate (excluzând costurile suplimentare de livrare, dacă ați ales altă metodă de livrare decât cea standard oferită de noi) în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere.
Atenție: Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, oricare dintre acestea este mai apropiată.
Rambursarea se va efectua prin transfer bancar. În acest scop, va trebui să ne furnizați un cont IBAN valid și numele titularului contului.
Denumire: SMART PHONE REPAIR S.R.L.
CUI: 51801771
Nr. Reg. Com.: J15/2503/2024
Adresă Sediu Social / Adresă Retur: Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița
Email: contact@sungsm.ro
Telefon: 0784 188 331
(Completați și returnați acest formular prin email la contact@sungsm.ro doar dacă doriți să vă retrageți din contract)
Către: SMART PHONE REPAIR S.R.L. Adresa: Bld. Unirii, Nr.5, Camera 1, Bl.41, Sc.A, Et.10, Ap.42, Târgoviște, Dâmbovița Email: contact@sungsm.ro
Subsemnatul/Subsemnata, [Numele și Prenumele Dumneavoastră], vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:
Număr Comandă: [Introduceți numărul comenzii] Data primirii produselor: [Introduceți data]
Produse returnate (Denumire și cantitate):
[Nume Produs 1] - [Cantitate]
[Nume Produs 2] - [Cantitate] ...
Motivul returnării (Opțional): [Introduceți motivul]
Datele mele de contact:
Nume și Prenume:
Adresa de domiciliu:
Număr de telefon:
Date pentru rambursare:
Nume Titular Cont:
Cont IBAN (Format: ROXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX):
Data: [Introduceți data de astăzi]
Semnătura (doar dacă formularul este trimis pe hârtie):